loading...
کمیاب دانلود
امیرحسین تقی زاده بازدید : 94 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

http://s1.freeupload.ir/i/00004/yrlltw31nw8y.jpg

Remote Desktop Managerنرم افزاری قدرتمند در زمینه مدیریت تمام اتصالات از راه دور می باشد. این نرم افزار به شما اجازه سریع اضافه کردن، حذف کردن، ویرایش و یافتن اتصالات از راه دور را می دهد. این نرم افزار با Remote Desktop و سرویس های ترمینال سازگاری دارد.

امیرحسین تقی زاده بازدید : 63 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

http://s1.freeupload.ir/i/00004/vfk6nn30433l.jpg

در دنیای عکاسی حتماً تا به حال با عبارت HDR مواجه شده‌اید، قابلیتی که امروزه در اکثر دوربین‌های کوچک و بزرگ و حتی در گوشی‌ها و تبلت‌ها هم وجود دارد. اما شاید تاکنون معنی و مفهوم HDR را نشنیده باشید، HDR مخفف High Dynamic Range و به معنی محدوده‌ی دینامیکی گسترده است. معمولاً تصویری که حاصل استفاده از HDR است، به آنچه ما توسط چشم خود می‌بینیم، قرابت بیشتری دارد و در واقع جزئیات بخش‌های تاریک و روشن آن، بیشتر است. HDR Darkroom 2 Pro نرم افزاری است که می تواند از عکس های دیجیتالی معمولی شما تصاویر HDR زیبا و باکیفیتی ایجاد کند.
HDR Darkroom 2 Pro یک نرم افزار فوق العاده برای اصلاح تصاویر دیجیتالی  و ایجاد تصاویر HDR بسیار زیبا از آن ها می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید اشکالات ناشی از تنظیمات لنز، انحرافات رنگی و ... موجود در عکس های دیجیتالی خود را اصلاح کنید. همچنین می توانید از نرم افزار HDR Darkroom Pro برای اضافه کردن افکت های زیبا به تصاویر خود استفاده کرده و ارزش هنری عکس های خود را بالا ببرید. با استفاده از این نرم افزار می توانید به آسانی و به ارزانی تصاویر منظره های بسیار زیبا و چشمگیری را ایجاد کنید. شما می توانید یکی از 16 استایل HDR جدید موجود در این نرم افزار را انتخاب کنید تا سریع تر و آسان تر، آپشن های ویرایش خود را به در اختیار شما قرار دهند. با استفاده از این نرم افزار دیگر نیازی نیست که وقت زیادی را صرف ویرایش عکس های خود کنید، چرا که HDR Darkroom عکس های شما را به سرعت و به صورت بلادرنگ پردازش می کند.

امیرحسین تقی زاده بازدید : 63 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

http://s1.freeupload.ir/i/00004/b3tl6ik4ktl6.jpg

این نرم افـزار به درخواست کاربران بر روی سایت قرار گرفته و به صورت تست نشده است، لذا مسئولیت آن بر عهده کاربر است. چنانچه این نرم افـزار را تست نموده و از صحت عملکرد آن اطمینان حاصل کردید به ما اطلاع دهید.

Altair HyperWorks در حال حاضر قویترین نرم افزار موجود در جهان در سیستم مش بندی است. توانای این نرم افزار به حدی است که نرم افزار های بسیاری از جمله انسیس، نسترین، ال .اس داینا و ... توصیه می کنند که برای بهترین مش بندی و گرفتن بالاترین جواب ها از این نرم افزار استفاده کنید. این نرم افزار خطا های حاصل از ابعاد مش و نوع مش و تعداد مش بر اساس ابعاد جسم را به حداقل می رساند. بسیاری از شرکت های نرم افزاری قسمت هایی از این نرم افزار را تهیه می کنند و در بخشی از نرم افزار خود جهت مش بندی قرار می دهند. این نرم افزار تمامی فرمت ها را ساپورت می کند و برای نرم افزاهای معروفی چون اباکوس، انسیس، نسترن و ... گزینه خاصی در نظر گرفته که به راحتی مش بندی را بتوانید در این نرم افزارها ایمپورت کنید. زمینه مش بندی آن در تمامی مسائل جامدات و سیالات و دیگر علوم می باشد. در آخرین نسخه این نرم افزار حلگر قدرتمندی جهت تحلیل در نظر گرفته شده که شما را بی نیاز از نرم افزارهای دیگر می کند و help بسیار قوی و جالبی دارد و یادگیری آن راحت و دارای محیط جذاب و کاربر پسندی می باشد.

امیرحسین تقی زاده بازدید : 50 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

http://s1.freeupload.ir/i/00004/0i84r8r6a1gz.jpg

به زبان ساده سیستم عاملی است برای دستگاه های موبایل و گوشی های هوشمند که توسط بیش از 30 کمپانی معروف پشتیبانی می شود. آندروید اوپن سورس است و توسعه دهندگان می توانند با استفاده از Android SDK برنامه های مختلفی برای این سیستم عامل بنویسند. در واقع آندروید بستری را فراهم می کند تا برنامه نویسان بتوانند هرچه سریعتر و بهتر برنامه هایی بسازند که از تمام ویژگی های یک گوشی هوشمند استفاده کند. آندروید به معنای واقعی باز (Open) است، یعنی برنامه نویس می تواند از تمام قدرت یک تلفن همراه استفاده کند.
اگر شما هم از توسعه دهندگان اندروید هستید که به دنبال یک محیط مجازی برای تست برنامه های کاربردی نوشته خود هستید، نرم افزار Genymotion می تواند بهترین پاسخ به نیاز شما باشد. این نرم افزار یک شبیه ساز کامل اندروید است. با نصب این نرم افزار بر روی کامپیوتر خود دیگر نیازی نیست برای تست برنامه های اندروید ساخته شده توسط خودف به سراغ گوشی بروید و می توانید به راحتی آن ها را بر روی کامپیوتر خود تست کنید.

امیرحسین تقی زاده بازدید : 58 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)
http://s1.freeupload.ir/i/00004/iuurpu2319m5.png
(92/12/19) تغییرات:
- نسخه جدید ویندوز 8.1 به همراه آپدیت نهایی «بهار ۲۰۱۴» یا «Spring 2014» بر روی سایت قرار گرفت.
- این نسخه ویندوز دربردارنده آپدیت بهار 2014 و تمامی آپدیت‌های منتشر شده تا تاریخ ۱۹ اسفند ۱۳۹۲است.
- این نسخه از ویندوز از پیش فعال شده نیست و بعد از نصب نیاز به فعال سازی دارد.
- هر دو نسخه این ویندوز بر روی یک DVD معمولی (4.7 گیگابایتی) رایت می‌شود.
 

ویندوز 8.1 موسوم به ویندوز آبی توسط مایکروسافت با سیل عظیمی از قابلیت های جدید و بالاخره با پشتیبانی از صفحه نمایش های با رزولوشن بالا عرضه شد. این ویندوز نسخه ی تکامل یافته ی ویندوز 8 می باشد که سال پیش عرضه شد. از مهمترین تغییرات این ویندوز می توان به این نکته اشاره کرد که به دلیل عدم استقبال کاربران از رابط کاربری Metro در ویندوز 8 این رابط در حاشیه قرار داده شده و کاربران بعد از بالا آمدن ویندوز مستقیماً به صفحه دسکتاپ هدایت می شوند. قابلیت های جدید در ویندوز 8.1 شامل بازگشت دکمه استارت، اینترفیس جستجوی جدید و تغییرات در رابط کاربری و اپلیکیشن های جدیدی همانند Facebook و Flip-board و قابلیت های سفارشی سازی دیگری خواهد بود. بک گراندها متحرک شده اند و شما می توانید برای لاک اسکرین هر تصویری را که دوست دارید قرار دهید.

این نسخه از ویندوز دربردارنده 20 نسخه مختلف ویندوز 8.1 به همراه آپدیت «بهار 2014» و تمامی آپدیت‌های ارائه شده توسط مایکروسافت تا 10 مارس 2014 می‌باشد.

امیرحسین تقی زاده بازدید : 51 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

http://s1.freeupload.ir/i/00004/np7bb8e9a2wt.jpg

کارت‌ گرافیک‌های NVIDIA سال‌هاست که رواج بسیاری در بین کاربرانِ انواع سیستم‌های کامپیوتری دارد، این کارت‌های گرافیکی، برای تمام علاقمندان فیلم، عکاسی دیجیتال و بازی‌های کامپیوتری امکانات و قابلیت‌های فراوانی را به ارمغان می‌آورد.
این مجموعه از درایورها شامل تمامی درایور‌های NVIDIA GeForce برای تمامی ویندوزها، هم کامپیوترهای رومیزی و هم لپ‌تاپ‌ها می‌باشد.

امیرحسین تقی زاده بازدید : 66 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

http://s1.freeupload.ir/i/00004/1zcqbv9pzppz.jpg

Adobe Flash Player یک استاندارد وب بسیار قوی برای ساخت و انتشار انواع فایل‌های تصویری است، این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید فایل‌های ویدئویی فلش را اجرا کنید، امروزه بیش از 450 میلیون نفر با استفاده از این تکنولوژی انواع بازی‌های تحت وب، فیلم‌های آموزشی و فعالیت‌های تجاری خود را اجرا می‌کنند. به زبان ساده این برنامه به کاربر اجازه می‌دهد تا فایل‌های طراحی شده توسط برنامه Adobe Flash را اجرا کند.
به همین دلیل بخش عمده‌ای از فایل‌های چندرسانه‌ای که در اینترنت در دسترس قرار دارند، برای نمایش بر روی مرورگر به برنامه‌های Flash Player و Shockwave Player نیاز دارند. این نرم افزار به شما امکان اجرای فایل‌های فلش در محیط ویندوز و همچنین مرورگرهای اینترنتی مختلف را می‌دهد. بدین ترتیب می‌توانید انواع فایل‌های فلش را در محیط ویندوز به سادگی اجرا کنید و همچنین سایت‌هایی که در آن‌ها از این عنصر استفاده شده را به صورت کامل مشاهده نمایید.
این دو نرم افزار اگرچه هر دو ساخت کمپانی ادوبی می‌باشند، اما هدف از تولید آن‌ها متفاوت بوده است.  نرم افزار Shockwave Player زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که نیاز به تبادل عملکرد بین طراح و کاربر باشد مانند انجام بازی یا ساخت فیلم آموزشی و مواردی از این دست، که این گونه از فایل‌ها در قالب فایل SWF منتشر می‌شوند؛ در این حال دیگر امکان استفاده از Flash Player نبوده و باید حتماً Shockwave Player بر روی سیستم شما نصب باشد.
اما Flash Player زمانی استفاده می‌شود که صرفاً یک فایل فلش تصویری قرار است به کاربر نمایش داده شود و هیچ گونه تبادلی بین کاربر و طراح صورت نگیرد، این گونه عناصر که معمولاً با پسوند FLV شناخته می‌شوند برای اجرا نیاز به برنامه Flash Player دارند که می‌توانید آن را نیز دانلود و نصب کنید.

امیرحسین تقی زاده بازدید : 48 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

http://s1.freeupload.ir/i/00004/y4gnq60us27j.jpg

Comodo Antivirus آنتی ویروس قدرتمند و رایگانی از شرکت کمودو است که می تواند به سرعت کامپیوتر شما را اسکن کرده و هرگونه تروجان، ویروس، کرم و یا نرم افزار جاسوسی که به درون سیستم شما نفوذ کرده است را ازبین ببرد. رابط کاربری این نرم افزار بسیار آسان است. گزینه ها و تنظیمات موجود در پنجره ی اصلی این نرم افزار به شما اجازه می دهد که کل درایوهای سیستم خود و یا تنها درایوهای بحرانی را اسکن کنید. همچنین آپشن های دیگری نیز وجود دارد که از طریق آن ها می توانید سیستم خود را تنها از جهت نفوذ نرم افزارهای جاسوسی و یا به صورت روزانه و یا هفتگی اسکن نمایید. این نرم افزار از میزان کمی از حافظه و منابع سیستم شما نیز استفاده کرده و سرعت سیستم شما را کاهش نمی دهد.

امیرحسین تقی زاده بازدید : 52 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

http://s1.freeupload.ir/i/00004/c0t4f3rq30vb.jpg

این روزها، بازار سیستم عامل های موبایل و تبلت بسیار داغ است. به گونه‌ای که هر کدام از سیستم عامل‌ها سعی دارد از دیگری سبقت بگیرد. دراین میان آندروید به خاطر متن باز بودن و فراوانی مدل‌ها، محبوبیت بیشتری دارد. مطمئناً شما هم جزء کسانی هستید که شاید دلتان بخواهد آندروید را بر روی لپ تاپ یا PC خود تست کنید! به دلیل این که آندروید فقط پردازنده های ARM را پشتیبانی می‌کند، آن را به عنوان سیستم عامل پیش فرض نمی‌توان بر روی پردازنده‌های x86 و یا x64 اجرا کرد. بنابراین باید به نحوی سیستم عامل آندروید را شبیه سازی کرد. البته پیش تر این امکان توسط خود گوگل فراهم شده بود ولی به دلیل مشکل بودن کار با آن، تیم BlueStacks دست به کار شده‌اند و نرم افزار BlueStacks App Player را تهیه کرده‌اند تا آندروید و برنامه‌های آن به راحتی بر روی ویندوز اجرا شوند.

امیرحسین تقی زاده بازدید : 58 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

http://s1.freeupload.ir/i/00004/9jaq8kixst1r.png

ضبط و عكس برداری از صفحه‌ی مانیتور یكی از اركان بسیار مفید در ساخت آموزش‌های الكترونیک مخصوصاً آموزش‌های مرتبط با نرم افزارهای كاربردی است. در این روش كاربر از نزدیک با محیط كار آشنا می‌شود و همزمان هم به صورت عملی و هم تئوری آموزش داده می‌شود. حال وجود یک نرم افزار قدرتمند در این زمینه كارایی شما را در ساخت هر چه بهتر آموزش‌های الكترونیک كمک خواهد كرد.

Snagit محصول قدرتمند شركت ‏TechSmith نام محبوب‌ترین و معروف‌ترین نرم افزار در زمینه‌ی عكس برداری از صحنه‌ی نمایشگر و انجام كارها و ویرایش‌های مربوطه است. این نرم افزار به آسانی با ابزارهای متنوع و مفید خود به شما امكان ضبط هر نوع تصویری را از محیط صفحه نمایش شما همراه با تمامی نشانه‌ها و هرچه كه به چشم می‌بینید را به طرق مختلف به صورت یك فیلم با كیفیت ذخیره و در صورت نیاز شما به زیبایی هر چه تمام‌تر ویرایش می‌كند. توانایی قدرتمند در به اشتراک گذاشتن فیلم‌های ساخته شده از دیگر ویژگی‌های خوب این محصول است.

امیرحسین تقی زاده بازدید : 76 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

http://s1.freeupload.ir/i/00004/u7udnc83yb9k.jpg

امروزه نسبت به گذشته نرم افزار های تبدیل ویدئو محبوبیت زیادی را در میان سایر افراد پیدا نموده و این محبوبیت ناشی از فراوانی دستگاهای پخش ویدئو با فرمت های مختلف می باشد، به عنوان مثال می توان به گوشی های تلفن همراه، پخش کننده های mpg4 و دستگاهای پخش ویدئوی خانگی و... اشاره نمود. نرم افزار Video Converter Premier یک مبدل بسیار قوی و در عین حال سریع می باشد که اکثر پسوند های رایج را پشتیبانی می کند. این نرم افزار در عین حال قابلیت رایت دی وی دی را نیز دارا است.

امیرحسین تقی زاده بازدید : 57 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

تا به حال خواسته اید که صدای خود را تغییر دهید؟ ممکن است در بعضی از مواقع این نیاز برای شما به وجود آید که صدای خود را تغییر دهید. ممکن است در هنگام گفتگوی اینترنتی نیاز داشته باشید تا صدای خود را به صدای یک مرد ، زن و یا بچه تشبیه کنید و یا شما به تنهایی قصد صدا گذاری بر روی یک فیلم را دارید و قرار است به جای چندین شخصیت فیلم صحبت کنید. اگر کمی بر روی این موضوع متمرکز شوید خواهید دید که نیاز تغییرات صدا در بسیاری از مواقع مشهود است.
AV Voice Changer با توانایی ها و قابلیت های بالایی که در اختیار شما قرار می دهد این امکان را فراهم می کند تا صدای خود را به شکل های مختلف تغییر دهید. این نرم افزار به صورت حرفه ای برای این منظور طراحی و نوشته شده است تا با بهترین حالت موجود عملیات تغییرات صدا را انجام دهد.

امیرحسین تقی زاده بازدید : 57 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

http://s1.freeupload.ir/i/00004/gtg3j1uw2pa4.jpg

MPEG4 Direct Maker نرم افزاری است که با کم کردن حجم فایل های ویدیوئی به شما کمک می کند تا چندین فیلم را بر روی یک سی دی ذخیره کنید. مانند سی دی های که در بازار تحت عنوان " 14 فیلم در دو سی دی " و یا " 18 فیلم در دو سی دی " دیده می شود. این نرم افزار توانایی تبدیل فورمت های VCD/DVD/QuickTime/AVI/WMV/MPG/RM/RealVideo  را به divx/xvid/wmv/avi/mpg1/mpeg2/vcd/dvd/mp4/mov/3gp دارا می باشد و همچنین توانایی ایجاد فایل های ویدئویی با کیفیت (VHS (400KBPS و DVD (800KBPS) را دارد. این برنامه ی ساده یکی از معروف ترین برنامه ها در این زمینه ی فشرده سازی تصاویر ویدئویی می باشد.

امیرحسین تقی زاده بازدید : 238 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

https://rozup.ir/up/kamyab-dl9/Pictures/1242711907.jpg

امروزه با فراگیر شدن دوربین های هندی کم، فیلم برداری با این دوربین ها و ثبت خاطرات شیرین زندگی یکی از کارهای لذت بخش شده است، بسیاری از افراد ترجیح می دهند تصاویر ضبط شده خود را روی سی دی/دی وی دی ذخیره کنند و تقریباً فیلم های VHS از رده خارج شده اند، Ulead VideoStudio نرم افزاری پیشرفته و در عین حال محیط کاربری ساده است که هر کسی براحتی می تواند با استفاده از آن تصاویر ویدیوئی را بر روی کامپیوتر خود ذخیره نماید، به علاوه این نرم افزار امکانات وسیعی را برای ویرایش فیلم ها و قرار دادن جلوه های ویژه بر روی فیلم ها برای شما فراهم می کند.
Uead VideoStudio آخرین نسخه از نرم افزار معروف و محبوب ویرایش فیلم و انتشار دهنده DVD می باشد که این نرم افزار برای آنهائی که می خواهند نگاهی حرفه ای و در عین حال آسان به دنیای ویرایش فیلم، نمایش های اسلاید و DVDها بیندازند ساخته شده است. آسان و قدرتمند عمل می کند و شما را با چندین فیلتر گوناگون، افکت های جذاب و... روبرو می سازد. در نسخه Plus این نرم افزار که اکنون می توانید آن را دریافت کنید، ویژگی هایی نسبت به نسخه استاندارد اضافه شده است که می توان به انتشار HD-DVD، پشتیبانی از AVCHD، صدای Dolby Digital 5.1 و... اشاره کرد.

امیرحسین تقی زاده بازدید : 54 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (1)

 https://rozup.ir/up/kamyab-dl9/Pictures/1242560378.jpg

MusicMatch Jukebox نرم افزار بسیار قدرتمندی برای پیدا کردن و سرو سامان دادن به موسیقی های شما می باشد. به کمک این نرم افزار شما می توانید تمامی فایل های موزیک خود را به صورت دسته بندی شده در کتابخانه این برنامه ذخیره کنید و هر موقع که خواستید آز آنها استفاده کنید به راحتی موزیک مورد نظر را از میان انبوهی از فایل ها پیدا کنید.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام یک از بخش های سایت بیشتر مورد پسند شما واقع شد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 105
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 236
  • بازدید ماه : 513
  • بازدید سال : 5,000
  • بازدید کلی : 34,175