loading...
کمیاب دانلود
امیرحسین تقی زاده بازدید : 117 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)

نقشه‌ذهنی چیست؟ نقشه‌ذهنی مجموعه‌ای از دیاگرام‌ها برای نمایش کلمات، ایده‌ها، فعالیتها و موارد دیگر است که حول یک نقطه مرکزی یا کلمه کلیدی به‌طور محوری کشیده می‌شود. نقشه ذهنی برای ایجاد، تصویرکردن، ساختاردهی و طبقه‌بندی ایده‌ها در زمینه‌های مطالعات و تحقیق، حل مسئله و تصمیم‌سازی کاربرد دارد. با استفاده از نقشه‌ذهنی می‌توان به‌سرعت ساختار یک موضوع را شناسایی نمود و همچنین ارتباط بین اجزای سازنده موضوع را درک کرد. استفاده از نقشه ذهنی بسیار آسان است. کافی است برای استفاده از آن یک برگ کاغذ بردارید، یک دایره یا بیضی وسط صفحه بکشید و عنوان موضوع مورد نظر را درون آن بنویسید. سپس با اضافه‌کردن شاخه‌های مختلف متصل به مرکز، موضوعات جانبی را اضافه نمایید. هر شاخته می‌تواند زیر شاخه‌های مختلف داشته باشد. می‌توان برای هر موضوع در هر شاخه از رنگ‌های مختلف استفاده نمود و حتی می‌توان شکل‌های مختلفی را کنار موضوعات اضافه نمود.
iMindMap نرم‌افزاری برای کشیدن نقشه‌ذهنی (Mind Map) می‌باشد و در این زمینه کاربرد فراوانی دارد و امکانات ویژه و زیادی برای کشیدن آن در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

امیرحسین تقی زاده بازدید : 88 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)

اتودسک ( Autodesk ) شرکتی آمریکایی است که تمرکز تولید خود را بر روی تولید نرم افزارهای طراحی سه بعدی در زمینه های انیمیشن، معماری، صنعت، ساخت وساز و تولیدات قرارداده است. این شرکت در سال ۱۹۸۲ توسط جان والکر با عنوان تجاری کد ( CAD ) و اولین ورژن محصول خود به نام اتوکد ( AutoCad ) وارد بازار شد.
از نرم افزار های اتودسک تقریبا برای طراحی همه چیز از برج آزادی آمریکا در نیویورک گرفته تا ماشین های الکتریکی تسلا استفاده شده است. دفتر اصلی اتودسک در سن رافائل کالیفرنیا و گالری از کارهای مشتریان این شرکت در برجی در سن فرانسیسکوست. در مارس سال ۲۰۰۸ و در لیست ۵۰ شرکت برتر از لحاظ بیشترین تولید و ابداعات ، اتودسک در رده ۲۵ سریع ترین ها قرار گرفت.این شرکت را می توان پیش آهنگ پهنه وسیع اقتصاد دانست زیرا هرجا در این جهان پروژه ای در حال اجراست به نحوی نرم افزارهای تولیدی این شرکت شروع کننده آن و در آن دخیل بوده اند واین همچنان با گسترش نرم افزارهای این شرکت بیشتر و بیشتر به چشم میخورد.

امیرحسین تقی زاده بازدید : 58 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)

دوربین های Digital Single Lens Reflex) DSLR) دوربین های دیجیتالی هستند که که از یک سیستم آینه ای مکانیکی و پنتاپریسم ( pentaprism) برای هدایت نور از لنز به یک منظره یاب نوری در پشت دوربین استفاده می کند. پنتاپریسم یک منشور بازتابی 5وجهی است که یک باریکه نور را 90 درجه منحرف می کند.
از میان برخی از ویژگی هایی  مفیدی که با عث می شود عکاسان حرفه دوربین های DSLR را ترجیح دهند می توان به نشان دادن پیش نمایشی واقعی از فریم  در لحظه نوردهی، امکان انتخاب لنزهای متنوع و نصب بروی دوربین، نمایش پیش نمایشی واقعی از عمق میدان، امکان استفاده از سنسورهای بزرگ تر، دارا بودن اسکرین لایو ویو (نمایش زنده) و ... اشاره نمود.
در دوره آموزشی TutPlus Introduction to DSLR Photography شما با دوربین های دی اس ال ار و عکاسی با آن ها آشنا می شوید.

امیرحسین تقی زاده بازدید : 60 جمعه 01 فروردین 1393 نظرات (0)

انیمیشین جدید و جذاب تهران ۱۵۰۰

( لطفا برای حمایت از صاحب اثر فیلم را از فروشگاه های مجاز به صورت اورجینال خریداری کنید)


http://s1.freeupload.ir/i/00004/bgltp0ivb9ib.jpg

کارگردان:  بهرام عظیمی

ژانر: انیمیشن

تاریخ انتشار: ۱۳۹۲

ستارگان:  مهران مدیری ، بهرام رادان ، هدیه تهرانی ، محمد رضا شریفی نیا ، گوهر خیر اندیش ، حسام نواب صفوی

خلاصه داستان:  داستان «تهران ۱۵۰۰» همان طور که از نام آن پیداست در سال ۱۵۰۰ هجری شمسی جایی که ربات ها همه جا را گرفته اند و ماشین ها پرواز می کنند و … می گذرد. نازی (هدیه تهرانی) که برای تحصیل به ماه رفته است به درخواست پدربزرگ ۱۶۰ ساله اش (مهران مدیری) به زمین بازمی گردد تا مراسم کفن و دفن پدربزرگ را که طبق قانون بیشتر از ۱۶۰ سال نباید زندگی کند، ساماندهی کند. جواد (بهرام رادان) یک راننده تاکسی است که در دام عشق نازی گرفتار می شود و باید دیگر رقبا را از سر راه کنار بزند …

امیرحسین تقی زاده بازدید : 52 جمعه 01 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود فیلم جدید و بسیار زیبای تلفن همراه رئیس جمهور

دانلود فیلم ایرانی تلفن همراه رئیس جمهور

» لطفا برای حمایت از صاحب اثر فیلم را به صورت اورجینال از مراکز خرید تهیه فرمایید «

» توجه : در صورت نارضایتی صاحب اثر لینک دانلود حذف می شود «


http://s1.freeupload.ir/i/00004/3qxrvim8os7l.jpg

امیرحسین تقی زاده بازدید : 57 جمعه 01 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود فیلم جدید و بسیار زیبای خوابم میاد

دانلود فیلم ایرانی خوابم می آد

فیلم خوابم میاد با کیفیت عالی DVD با لینک مستقیم به همراه لینک کمکی

” توجه : در صورت نارضایتی صاحب اثر لینک دانلود حذف می شود “


http://s1.freeupload.ir/i/00004/lpeafo61li86.jpg

امیرحسین تقی زاده بازدید : 60 جمعه 01 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود فیلم جدید و بسیار زیبای داستان عوضی

دانلود فیلم ایرانی داستان عوضی

فیلم ایرانی داستان عوضی با کیفیت عالی DVD با لینک مستقیم به همراه لینک کمکی

” توجه : در صورت نارضایتی صاحب اثر لینک دانلود حذف می شود “


http://s1.freeupload.ir/i/00004/89v5a9ei0d0r.jpg

امیرحسین تقی زاده بازدید : 84 جمعه 01 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود فیلم جدید و بسیار زیبای فرار از کمپ ۳

دانلود فیلم ایرانی فرار از کمپ ۳

فیلم ایرانی فرار از کمپ ۳ با کیفیت عالی DVD با لینک مستقیم به همراه لینک کمکی

” توجه : در صورت نارضایتی صاحب اثر لینک دانلود حذف می شود “


http://s1.freeupload.ir/i/00004/kxdgotu7ijft.jpg

امیرحسین تقی زاده بازدید : 60 جمعه 01 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود فیلم جدید و بسیار زیبای معراجی ها

دانلود فیلم ایرانی معراجی ها

فیلم ایرانی معراجی ها با کیفیت عالی DVD با لینک مستقیم به همراه لینک کمکی

” توجه : در صورت نارضایتی صاحب اثر لینک دانلود حذف می شود “

http://s1.freeupload.ir/i/00004/hhm2fnlc1jiv.jpg

محصول : ایران

کارگردان: مسعود ده‌نمکی

تهیه کننده: سید محمود رضوی

بازیگران: اکبر عبدی، حمید لولایی، رضا رویگری، دانیال عبادی، برزو ارجمند، سیدمهرداد ضیایی، غلامحسین لطفی، مجید شهریاری، اصغرنقی زاده، اسماعیل سلطانیان، بهاره افشاری، مریم کاویانی و لاله صبوری

خلاصه داستان فیلم معراجی ها : قرار است تعدادی از شهدای گمنام تفحص شده در یکی از دانشگاه‌ها دفن شوند اما گروهی از دانشجویان با تحریک استاد گنجی اقدام به آشوب و جنجال در دانشگاه می کنند که این امر آغاز قصه‌ای می‌شود که گروه دانشجویان مجبور به سفری ناخواسته می شوند.

 

امیرحسین تقی زاده بازدید : 58 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

http://s1.freeupload.ir/i/00004/aiqkra4puua2.jpg

Google Android Studio پروژه جدید گوگل می باشد. این برنامه محیط جدیدی برای برنامه نویسی اندروید و همچنین عیب یابی برنامه ها می باشد و دیگر نیازی به Eclipse و پلاگین ADT نخواهید داشت. این برنامه برای همه برنامه نویسان بخصوص آنانی که به تازگی در این راه قدم گذاشته اند بسیار مناسب است و برنامه SDK را نیز در بر می گیرد. البته این برنامه هنوز در ورژن های اولیه خود می باشد و ممکن است عیب هایی نیز داشته باشد. لازم به ذکر است چون گوگل ایران را تحریم کرده است، برای آی پی های ایرانی دانلود این برنامه از سایت گوگل امکان پذیر نیست بنابراین آخرین نسخه از این برنامه برای دانلود در اختیار شما قرار داده شده است.

امیرحسین تقی زاده بازدید : 254 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

http://s1.freeupload.ir/i/00004/4zpfjyctnzl8.jpg

Opera اپرا سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس به تدریج عکس ها بارگذاری می شوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان می شوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود.
کافیست فقط یک بار اپرا را امتحان کنید، دیگر از اینترنت اکسپلورر استفاده نخواهید کرد!
اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و ... همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوبترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد.

امیرحسین تقی زاده بازدید : 1261 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

http://s1.freeupload.ir/i/00004/57g7ogssbe61.jpg

BarTender یکی از ابزارهای ساخت برچسب بارکد برای نرم افزارها می باشد. این ابزار به منظور طراحی برچسب و بارکد، ویژگی های قدرتمندی برای ساخت برچسب های قابل قبول و هماهنگ با نرم افزارها دارد. این محصول از تگ های RFID پشتیبانی می کند. BarTender بسیار آسان است به کمک آن تنها در چند دقیقه می توان یک طرح ایجاد کرد. به کمک این نرم افزار تنها با چند حرکت سریع ماوس می توان به ترکیب بارکد ها پرداخت، متون و گرافیک های دلخواه به آن ها افزود، به علاوه جابه جایی و تغییر سایز آیتم های موجود بر روی برچسب ها در عرض چند ثانیه امکان پذیر است.

امیرحسین تقی زاده بازدید : 64 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

http://s1.freeupload.ir/i/00004/guawgbap4drs.jpg

SystemTools Hyena یک نرم افزار فوق العاده برای مدیران شبکه می باشد. با استفاده از این نرم افزار بسیار قدرتمند که بر روی تمام سیستم عامل ها، حتی ویندوز های سرور هم کار می کند به عنوان مدیر یک شبکه می توانید کنترل کاملی را بر روی شبکه خود داشته باشید. این نرم افزار علاوه بر این که یک Windows administration tools بسیار کامل را بر روی سیستم شما می سازد، قادر است به صورت یک اکتیو دایرکتوری عمل کند و کلیه user ها و سیستم های داخل شبکه اعم از کلاینت و سرور ها را کنترل و مدیریت نماید. این نرم افزار قابل نصب بر روی تمامی سیستم عامل ها اعم از ویندوز NT/2000/XP می باشد. برنامه Hyena برای مدیریت بر روی تمام آدمین های کامپیوتر ها به صورت نا محدود می باشد.

امیرحسین تقی زاده بازدید : 71 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)
http://s1.freeupload.ir/i/00004/m4srs7qt8tv1.jpg
(92/12/22) تغییرات:

نسخه ای از ویندوز ایکس پی که در اینجا برای دانلود قرار داده شده است، در بردارنده تمامی آپدیت های مایکروسافت تا ماه مارس 2014 می باشد و قابلیت شناسایی هارد های ظرفیت بالا و جدید SATA و همچنین نصب بر روی لپ تاپ ها را دارد.

ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک 2 این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک 3 روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند. ولی همانطور که می دانید اکثر افراد به خصوص در ایران از نسخه Genuine ویندوز ایکس پی استفاده نمیکنند زیرا اگر بخواهند از نسخه Genuine یا همان اورجینال استفاده کنند باید با قیمت بسیار بالایی آنرا از سوی شرکت مایکروسافت خریداری کنند در نتیجه اکثر افراد از ویندوز کپی شده استفاده می کنند که این امر سبب می شود تا نتوانند آپدیت های جدید ویندوز خود را از سوی شرکت مایکروسافت دریافت کنند زیرا اگر ویندوز به سرور شرکت اتصال یابد Genuine بودن آن مورد برسی قرار میگیرد که اگر ویندوز کپی شده باشد غیر فعال شده و برای فعال نمودن آن باید از روشهای مختلف هک استفاده نمود در نتیجه کسانی که از نسخه های غیر اورجینال استفاده می کنند هرگز آن را آپدیت نمی کنند البته تعدادی اندکی از افراد هم هستند که ویندوزشان Genuine و کاملاً اورجینال است اما برای دریافت فایل های آپدیت جدید از سوی شرکت مایکروسافت نیازمند به سرعت اینترنتی بسیار بالایی هستند که این مسئله هم در ایران خود مشکل بسیار بزگی است.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام یک از بخش های سایت بیشتر مورد پسند شما واقع شد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 192
  • بازدید ماه : 469
  • بازدید سال : 4,956
  • بازدید کلی : 34,131